اتحادیه اروپا: زمان و مکان مذاکره با ایران قطعی شده است
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 60190
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




در پایان روزی که گمانه زنی ها و اظهارنظرهای ضدونقیض در مورد زمان و مکان دقیق مذاکرات ایران و گروه 1+5، فضای رسانه ای جهانی را تشکیل داده بود، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از قطعی شدن زمان و مکان مذاکرات خبر داد.

در پایان روزی که گمانه زنی ها و اظهارنظرهای ضدونقیض در مورد زمان و مکان دقیق مذاکرات ایران و گروه 1+5، فضای رسانه ای جهانی را تشکیل داده بود، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از قطعی شدن زمان و مکان مذاکرات خبر داد.

 
به گزارش «تابناک»، سخنگوی کاترین اشتون امروز در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل اعلام کرد مذاکرات میان ایران و 1+5 روز 14 آوریل (26 فروردین) در استانبول برگزار خواهد شد.
 
خبرگزاری «رویترز» ضمن بیان این خبر به نقل از سخنگوی اشتون نوشت: «ما توافق کرده ایم که مذاکرات را 14 آوریل در استانبول برگزار کنیم».
 
وی ادامه داده است: «ما امیدواریم دور اول مذاکرات به ایجاد فضایی مساعد برای پیشرفت محسوس منجر شود. ما به طور قطع در پی یک فرایند پایدار و ادامه دار هستیم».
 
این خبر در حالی بیان می شود که پیش از این اعلام شده بود به احتمال زیاد، مذاکرات در تاریخ 13 آوریل (25 فروردین) برگزار خواهد شد و مکان قطعی برگزاری این مذاکرات نیز هنوز مشخص نیست.
 
ظهر امروز خبری مبنی بر تعیین قطعی استانبول به عنوان میزبان مذاکرات منتشر شد، اما این خبر با پاسخ مقامات جمهوری اسلامی ایران و ترکیه مبنی بر عدم تعیین قطعی این شهر به عنوان میزبان روبرو شد. با این حال، اعلام این خبر به طور رسمی از سوی اتحادیه اروپا می تواند نشانه ای از قطعی شدن این موضوع باشد.
 
پیش از این مکان های دیگری از جمله بغداد، بیروت، دمشق و آستانه به عنوان گزینه هایی برای برگزاری مذاکرات از سوی ایران مطرح شده بودند و حتی پیشنهاد برگزاری مذاکرات در بغداد، به طور رسمی به دولت عراق ارائه شده بود. 
 
به هر حال، با وجود تأیید اتحادیه اروپا، هنوز بیانیه ای از سوی دستگاه ذی ربط کشورمان در این رابطه منتشر نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : Hadi